Welcome Guest [Log In] [Register]
Display Pagerank
PRchecker.info contador de visitas Contador a partir de 05/14/2016

CAMPESINOS DENUNCIAN LA REALIDAD CUBANA DESMIENTEN DISCURSO DE LA DICTADURA
DISCURSO DE BARACK OBAMA EN CUBA"

Share |
Welcome to LAPUNTILLA. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Username:   Password:
Add Reply
Lucia quiere sexo; Aqui no hay quien viva
Topic Started: Sunday May 13 2007, 05:05 PM (376 Views)
hantofe
Member Avatar
Administrador
[ *  *  * ]
[doHTML]<b>Lucia quiere sexo<br><br>De Aqui no hay qien viva.<br><br></b><embed src="http://www.youtube.com/v/asYphW1ptSc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed>[/doHTML]
Offline Profile Quote Post Goto Top

político
Member Avatar
Puntillazo
[ *  *  * ]
Asi me las receto mi medico de cabecera:ardiente,con temperamento y jacarandosas.

:mataoderisa: :sonrisagrande: :sonrisagrande: :sonrisagrande:

politico
¡¡¡¡¡ABAJO LA TIRANIA DE CASTRO!!!!!

elegua
Member Avatar
Puntillazo
[ *  *  * ]
a mi me encanta ese programa yo lo veo todos los días por el 22 telemiami a las 10 de la noche me rió cantidad
bien bueno buen humor y algo diferente
Posted Image
Posted Image

1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
« Previous Topic · MUSICA DE AYER Y DE HOY · Next Topic »
Add Reply

Blog de imagenes de hantofe Con Esteban en Escorado2 isla2 <⌐⌐FARO DE RECALADA¬¬> Todo sobre los Secretos de Cuba con Luis Dominguez y foristas Un Forista destacado de Secretos de Cuba, escribe en su foro DAMAS DE BLANCO BARACUTEY CUBANO